meşhur
ankara soğuğu sebebi ile üşütmemek için giydiğini düşündüğüm
yelektir. bence komple çelik içlik ile gezmeli, malum havalar soğuk.
ayrıca şöyle de bir şey var: (bkz:
recep bey'in 12 bin dolarlık çelik gömleği)
(bkz:
milli görüş gömleğini çıkarıp çelik gömlek giymek)