lan bir kişi de çıkıp "hırsızlık yapmasaydı bunlar da" demiyor yahu! ne kadar normalleşmiş bu hırsızlık, arsızlık, rüşvetçilik bu adamlarda...
türkiye'de bu yapılan pisliklerin hesabını ödetebilecek kurum kalmadı destekleriniz sayenizde. ne adalet sisteminin, ne basının, ne meclisin bir hükmü kaldı. adamlar "çekerim emaneti, sikerim adaleti" modunda. ama maalesef hesaba katamadıkları bir şey var: gerçeklerin er ya da geç ortaya çıkmak gibi kötü bir huyu olması.
02.12.2017 · 11. sıra
tovbebismillah
01.12.2017 12:24