Sık geçen başlıklar

rte'ye muhalefet uğruna abd'yi savunmak 2

ekşi'de gör
lan bir kişi de çıkıp "hırsızlık yapmasaydı bunlar da" demiyor yahu! ne kadar normalleşmiş bu hırsızlık, arsızlık, rüşvetçilik bu adamlarda...
türkiye'de bu yapılan pisliklerin hesabını ödetebilecek kurum kalmadı destekleriniz sayenizde. ne adalet sisteminin, ne basının, ne meclisin bir hükmü kaldı. adamlar "çekerim emaneti, sikerim adaleti" modunda. ama maalesef hesaba katamadıkları bir şey var: gerçeklerin er ya da geç ortaya çıkmak gibi kötü bir huyu olması.
6. filo önünde namaza duranların torunları bize orospu çocuğu diyor.

lan sizin gibileri 40 orospu birleşse doğuramaz.

bütün dünyadan soyutlanma nedenlerini araştırmayıp

hala muhalilf kitleye sallayan sen; senden ala orospu evladı yok!

bana rte'yi savunduracak herhangi bir güç veya ideolojik görüş yok.

insan ali ismail'den, atakan'dan, ethem'den utanır.

gezi zamanı fetöcülerle yaptığınız işbirliğine sayın.

ergenekon, balyoz davalarıyla fetöcülerle yaptığınız işbirliğine sayın.

3 temmuz davasıyla fetö ile ortaklaşa fenerbahçe'ye kurduğunuz kumpasa sayın.