ya bak bunlara anladıkları dilden davranmazsan olmayacak arkadaş..
buralarda, twitterda iki yazıp çizmeyle bi şey olacağı yok..
ibb de çalışan, hayır verenlerin karılarına kızlarına göz koyan bir alçak vardı..
kim hatırlıyor onu?
ne oldu? ne yapıldı?
bunlar kadar kötü, bunlar kadar vicdansız, bunlar kadar umursamaz, bunlar kadar cahil cesaretiyle hareket edilmezse bu aşağılık heriflerin duracağı biteceği yok.
25.04.2017 · 22. sıra
80 li yillari cok ozluyorum lan
24.04.2017 00:03