buna inanmayanlar, akp istanbul seçimini mi kaybedecek ihihhi diyordu.
reisinizin kendi açıklaması var istanbul'u kaybeden türkiye'yi kaybeder diye.
zaten türkiye'nin yüzde 50'sine tekabül eden belediyeler muhalefete geçmiş durumda. kaldı ki bu yerler muhalefete geçtiğinde pandemi yoktu, batan binlerce işletme yoktu. devletten yardım alamadığı için trabzon da bile eylem yapan kişiler yoktu.
bu akp mi kaybedecek hehehe diyenler ile akp'nin ekmeğine yağ süriyiniz diyenler birebir aynı tipler.
akp aleyhine bir konu oluyor, açıklama oluyor: akp ekmene yağ süriniz yauv
akp aleyhine iş oluyor: akp gitmez.
akp de gider siz de gidersiniz. kazık mı çakacaksınız dünyaya?
edit: he daha komiği erdoğan ey öztrak dediğinde öztrak perişan olmuş. he canım he... sosyal medyada o sözün paylaşılmış haberlerine bak. hepsinin altında erdoğan eleştirisi var.
o sözün devamında biz ımf borcunu sıfırladık öztrak, kılıçdaroğlu haberin var mı? diyor.
halk ise yediği borçlardan, vergilerden ya ya öyle diye tepki veriyor.
sizi aktrollcükler sizi. işiniz gücünüz algı.
24.02.2021 · 24. sıra
eminmisin ki
23.02.2021 00:31 ~ 00:33