Sık geçen başlıklar

rte'nin hatay'a neden yardım gitmediğini söylemesi 2

ekşi'de gör
nerdeyse açık sözlülüğünden dolayı alkışlayacak yazarlar var. herkes mal oldu çıktı.

adam ağzınıza sıçsa en azından dediğini yaptı diye gurur duyanlar var. her şeyi bu kadar normalleştirmekten bu hale geldik zaten.

iktidar kimse belediye başkanı da o partiden olmalıysa yerel seçimin ne anlamı var o zaman?
o ilde yaşayanlar kurban mı sayılıyor direkt olarak.

diğer partiden olan başkanın yol yapmasına, metro yapmasına destek vermeyebilir işleri zorlaştırabilirsin ama yüzyılın afeti sayılan bir olayda halka ders vermek hangi vicdana sığar. bu aşamada böyle particilik düşünmek nasıl bir ahlaktır.

bu açık açık dile getiriliyor ama ülkenin verdiği tepki “e zaten bu bilinen bir şeydi” deniyor.

alıştırılmak lanet bir uyuşturucu gibi sardı bu ülkenin kaderini
bu açıklama üzerine hataylılar çılgınlar gibi alkışlayıp koşarak ampüle basmaya gideceklerdir