Sık geçen başlıklar

rte'nin deva ile anlaşabiliriz demesi 1

ekşi'de gör
ilk entryi okuyorum sonra yazılanlara bakıyorum sözlük ne hale gelmiş diyorum. osuruktan nem kapmayın mk. anayasa için herkes görüşür birbiriyle. türban mevzusunda daha yeni görüştü akp hdp'yle. seçim öncesi suyu bulandırmayın zaten çamur oldu iyice.