gayet sıcak ve samimi bulduğum yemek. dostlarla hasbihal etmek gibisi var mı şu dünyada? yemekten sonra da selfie yapmış galiba reisin arkadaşları;
görsel
23.04.2022 · 26. sıra
neseligenclik35
22.04.2022 00:04