rte'nin yıllardır yaptığı yanlışlar için sessiz kalıp destekleyen kamillere dert olan insandır.
yap et, sonra yanlış yaptım de. sonuç ne? yaptığımla kaldım. yok yeaa!
02.07.2016 · 19. sıra
hadi git
20:02 ~ 21:09