Sık geçen başlıklar

rte yanlış yaptık dediğinde bile cakcuk eden insan 1

ekşi'de gör
rte'nin yıllardır yaptığı yanlışlar için sessiz kalıp destekleyen kamillere dert olan insandır.

yap et, sonra yanlış yaptım de. sonuç ne? yaptığımla kaldım. yok yeaa!