Sık geçen başlıklar

rte tekrar seçilince daha adil bir dünya kuracağız 1

ekşi'de gör
adalet bakanı abdülhamit gül beyanı.

ekran görüntüsü.

allah allah çok ilginç.
neden tekrar seçilince?

şu an halihazırda seçilmiş durumda zaten, üstelik görev süresinin dolmasına da daha çok var.
neden o kuracağınız adil dünyayı şimdi kurmuyorsunuz da, yeniden seçilince kuracağınızı söylüyorsunuz?
hadi kurun adil bir dünya, sizi kim tutuyor?

bakınız aslında bu "adil olmadıklarının" da itirafı.

20 senedir ülkeyi yönetip adil olamadık demiyor, tekrar seçilirsek adil olacağız diyor.

edit: bir önceki seçimde (2018) de efendisi çıkıp "şu kardeşinize yetkiyi verin, faizle dolarla nasıl mücadele ediliyor görün" demişti. bugünlerde görüyoruz...

bonus editi:
görsel