üyesi olmayanların okuduğunu anlama problemi olduğunu gösteren dernektir. yahu adam “robot süpürge aldığına pişman olanlar” demiş ama gelen giden ne kadar “memnun olduğundan!” bahsetmiş. arkadaşlar tamam hepinizin robot süpürgesi çok iyi kabul ama bırakın da memnun olmayanlar gerekçelerini açıklasın. anlatsınlar da neden memnun olmadıklarını bilelim değil mi ama?
öğretmen: çocuklar kalemi olmayan var mı?
öğrenci: benim var öğretmenim!
18.03.2022 · 6. sıra
vegasta olan vegasta kalir
17.03.2022 01:45