Sık geçen başlıklar

reza zarrab amerika'nın ajanıydı 2

ekşi'de gör
burhan kuzu klasiği.

diyor ki "..efendim biz zaten biliyorduk kendisinin amerika ajanı olduğunu.."
he yani amerikan ambargosunu amerikan ajanıyla delecek kadar maldınız..

insan gerçekten hayret ediyor.
daha bir kaç gün önce " amerika'nın zorla alıkoyup, itiraflara zorladığı türk vatandaşı" idi.

nasıl bir dere ki bu, sular çılgınca akıp gidiyor?