o konudan ben de muzdaribim, ne zaman itfaiyeciyim desem hemen "benim atesimi sondurebilir misin?" diyorlar.
kamu hizmeti yapiyoruz diye insan da ayiramiyoruz isin kötüsü.
10.09.2020 · 42. sıra
icemanr
09.09.2020 13:36 ~ 13:37