Sık geçen başlıklar

resmi gazete'nin kağıt yokluğundan basılamaması 1

ekşi'de gör
gülmekten entry giremememe sebep olan haber...

bir ülke bu kadar kötü yönetilebilirdi. daha kötüsü isteseniz bile olmaz, olamaz.

not: geçici bir kaç sayı değil. adamlar toptan kapatmışlar.

hahhahahhahahhahahahahahahhahahahhahahahhaha

not: bir takım dangalak - burda dangalak mümkün olan ve aslında fazlasıyla hakedilen çok daha ağır sıfatların yerine kullanılmıştır - tercih edilen hukuki ispat şartlarından biri olan yazılı metnin üstelik devletin kendisini temsil eden bir olguyken keyiften, zevkten, teknolojinin arş-ı alaya değdiğinden falan değil kağıt yokluğundan kapanmasını "yeaaa internetten bakıyoz yeaaa" diye değerlendiriyor ya.

ne desek boş...

adama sorarlar; "gece yarısı "yanlış kur" ayağına banka emiklenen ülkede siber güvenliği nasıl halledeceksin balım bi anlatsana...." diye de cümleyi sonuna dek okuyabileceğinizden emin olamadım....