Sık geçen başlıklar

renault sabit fiyat rezaleti 1

ekşi'de gör
geçen sene aynı şekilde volvo’dan araç aldım. ben de sözleşme yaptım ancak sözleşmeden aracın türkiyeye giriş fiyatı üzerinden sabitlik vardı ve bunun sözünü verdiler. yani ötv, kdv veya mtv artışları devlete ödenen vergiler olduğu için alıcı kabul eder eğer etmezse kapora iade edilir yazıyordu. dedikleri gibi de oldu ötv artışından 60.000 götüme girdi ama bunu kabul etmiştim.

renault da salak değilse vergisiz fiyat üzerinden sözleşme yapmıştır. vergilerdeki artışı renault niye yüklensin. vergi dediğimizde bir araba parası.

ayrıca proforma fatura kesilmeden yani araç gümrüğe gelmeden nasıl kredi çekiyorsunuz? hadi ihtiyaç falan çektiniz 150.000 kapora mı olur? kapora dediğin %5 falan olur.