Sık geçen başlıklar

referandum oyu için 18 saat yol giden hamile kadın 1

ekşi'de gör
eşimdir.

eşim 36 hafta+2 günlük gebe. zaten entrylerim arasında dolaşırsanız sürekli şaşkın baba gibi baba olacağım aha baba oldum, ismi öykü mü olsa rüya mı olsa yok yok rüya olacak tandanslı entrylerimle ortalıkta dolaştığımı bolca görebilirsiniz.

işlerimiz sebebiyle gaziantep ve izmir'de yaşıyoruz. bugün ben gaziantep'deyim normalde eşimde oy vermek için yanımda olacaktı ama biraz erken bekliyoruz bebeği, sabah gelen yalancı sancı, bazı belirtiler ve ağrılarıyla sebebiyle biraz korkarak (ilk bebeğimiz) acilen doktoruna gitti, 15 dk geç kaldığı için de uçağını kaçırdı. otobüse atladı sonra. sırf oy vermek için geliyor. ciddi misin dedim? geliyorum dedi. telefonu kapattım ağladım. kendime engel olamadım ağladım. şu an otobüste ağrılarım var ama doktor nts değerlerinin normal olduğunu, doğum yolu ağrıları olduğunu ve bebeğin kendini doğuma hazırladığını söylüyor dedi. gelip oyunu atıp izmir'e pazartesi sabah geri dönecek.

hasılı, kızımız inşallah hayırlı bir türkiye'de dünyaya gelecek.