üniversitelerde marka temsilcileri olurdu. bir arkadaşım temsilciydi ve okulu redbull'a boğuyordu. üniversite zamanım boyunca redbull'a bir lira para vermedim ama artık sürekli alıyorum. o bedava redbull'lar olmasaydı şuan ihtiyaç duyup alacağımı sanmıyorum.
bunun gibi reklam stratejileri markaya bağlıyor insanı.
17.04.2021 · 12. sıra
blissray
16.04.2021 09:41