Sık geçen başlıklar

redbull'un nasıl bu kadar zengin olması 1

ekşi'de gör
üniversitelerde marka temsilcileri olurdu. bir arkadaşım temsilciydi ve okulu redbull'a boğuyordu. üniversite zamanım boyunca redbull'a bir lira para vermedim ama artık sürekli alıyorum. o bedava redbull'lar olmasaydı şuan ihtiyaç duyup alacağımı sanmıyorum.

bunun gibi reklam stratejileri markaya bağlıyor insanı.