"bu yaşam enerjisini nereden buluyorsunuz?"
recep tayyip erdoğan, ülkenin hukuki ve ekonomik çöküşüne sebep olmasının yanı sıra toplumu kutuplaştırmasıyla da insanların mutsuz ve umutsuz olmasına yol açtı.
bu açıdan onun için "kötü bir yönetici" ve "kötü bir insan" tanımı rahatlıkla yapılabilir.
bunca kötülüğün insanın omuzlarında yük olması gerektiğini sanıyorum.
ben ki minicik hayatımda, ufacık çevremde, belki çok iyi bir insan olamasam da kötü bir insan da denemeyecek biri olmama rağmen zerre yaşama motivasyonu taşımıyorum.
bu adam nereden buluyor bu enerjiyi? bu hayata tutunma aşkını?
kaldı ki içinde yetiştiği dini formasyon icabı burada fani olduğunu, ölümlü dünya olduğunu en iyi kendisinin bilmesi beklenirken.
nasıl bir yaşama aşkı bu?
gerçekten merak ediyorum hayata tutunma motivasyonunu.
12.12.2016 · 41. sıra
muhabirkedi
18:22