(bkz: babacim)
ne zaman kizim bana "babacim" dese bi gulme geliyo...
cok yasa erdogan e mi?
yasa ki yargilayabilelim.
07.09.2015 · 40. sıra
dawnspiper
06.09.2015 15:11