türkiye'nin tarihe karışması için her koşulu oluşturdu. çöken bir ekonomi, neydüğü belirsiz bir ordu, birbirini boğazlamaktan çekinmeyecek bir halk, kendi eyaletlerini kurabilecek sayıda ve güçte milyonlarca mülteci, uygun fiyata vatana saniyede sırtını dönebilecek milyarder zenginler, vatandaşı küçümseyen liyakatsiz devlet adamı ve memurlar ve elbette cahil kalabalıkların yüce feraseti.
Sık geçen başlıklar
recep tayyip erdoğan'ın türkiye'yi getirdiği nokta 2
ekşi'de görbundan 20 yıl önce ben ve etrafımdaki insanlar işlerin bu kadar korkunç noktalara geleceğini tahmin edemeden, sadece laiklik vb endişeler ile akp ve recep tayyip erdoğan iktidarına karşı çıkmıştık.
oysa bugün ekonomi-deprem-sel-mülteci-hukuk-yasaklar vb problemlerini düşündükçe, biz ne kadar naifmişiz diyorum.
bir ülkeye bu kadar büyük kötülük sadece yapılabilir mi? sadece popülist propaganda ile liyakatsiz seçimler yapan insanlar yüzünden 20 yılda bir ülkenin her kurumu bu kadar çökebilir mi?
ne kadar korumasız bir devletimiz ve ordumuz varmış. ne sınırlarını ne de vatandaşını korumaktan aciz halde bir koca devlet. bir tane elle tutulur kurumu kalmamış. merkez bankasından seçim kuruluna, kızılaydan hakimler kuruluna, trt’den diyanete…yok arkadaş güven duyulacak kurum yok diye şarkıcıya youtubera bağış yapıyor insanlar.
cehalete ve hıyanete karşı bir savaş verileceğini 100 yıl önceden bilen ve bizi uyaran atam bu konuda her şeyi söylemişken, biz nasıl buralara geldik?
göçük altından babasına attığı mesajla bağırarak ölen o kızın sesi kulağımdan gitmiyor… onbinlerce insan canlı canlı gömüldü, bu liyakatsiz herifler yüzünden. hala aday olacağım diyor hapislerde çürümesi gereken tipler.
aslında koskoca bir millet o kızın çığlığı gibi atasına bağırıyor. ölüyoruz.
oysa bugün ekonomi-deprem-sel-mülteci-hukuk-yasaklar vb problemlerini düşündükçe, biz ne kadar naifmişiz diyorum.
bir ülkeye bu kadar büyük kötülük sadece yapılabilir mi? sadece popülist propaganda ile liyakatsiz seçimler yapan insanlar yüzünden 20 yılda bir ülkenin her kurumu bu kadar çökebilir mi?
ne kadar korumasız bir devletimiz ve ordumuz varmış. ne sınırlarını ne de vatandaşını korumaktan aciz halde bir koca devlet. bir tane elle tutulur kurumu kalmamış. merkez bankasından seçim kuruluna, kızılaydan hakimler kuruluna, trt’den diyanete…yok arkadaş güven duyulacak kurum yok diye şarkıcıya youtubera bağış yapıyor insanlar.
cehalete ve hıyanete karşı bir savaş verileceğini 100 yıl önceden bilen ve bizi uyaran atam bu konuda her şeyi söylemişken, biz nasıl buralara geldik?
göçük altından babasına attığı mesajla bağırarak ölen o kızın sesi kulağımdan gitmiyor… onbinlerce insan canlı canlı gömüldü, bu liyakatsiz herifler yüzünden. hala aday olacağım diyor hapislerde çürümesi gereken tipler.
aslında koskoca bir millet o kızın çığlığı gibi atasına bağırıyor. ölüyoruz.