dış borcu bitirdi.
doları %400 düşürdü.
işsizliği eksilere indirdi.
eksilere inen işsizlik nedeniyle çalışacak eleman kalmadı ve suriyeden 4 milyon kişi transfer etti.
ortadoğu'yu fethetti.
kendinden önce bir çivi çakılmadığı için çivisiz olan yüzlerce kurumu sattı.
sattığı kurumlardan gelen paraları çivilere yatırdı.her yerimiz çakılmış çivili fabrika doldu taştı.
21 milyon koyuna bulgaristan dan saman getirdi.
ülkede ne kadar vatan haini cemaat tarikat yapılanma varsa alayını bertaraf etti.
tsk nın içinde ki suçsuz insanların ergenekonda savcısı oldu.
tarımı şaha kaldırdı.
yargıyı derli toplu hale getirdi. artık insanlar daha iyi ve hızlı içeri tıkılıyor.
sağlıkta reform yaptılar. önceden millet hastane ve ilaç kuyruğunda ölüyordu. şimdi randevu alamadığı için evinde rahat rahat ölüyor. evinde ölmek istemeyen 400 gayme verip özel de muayene oluyor.
2 liraya aldığı akaryakıtı %300 zararla 6 liraya satıyor.
yoruldum amk. yazarken sinirlerim zıpladı yine.
30.04.2018 · 40. sıra
siyah olmazsa olmaz
29.04.2018 00:41