sayın cumhurbaşkanımıza katılıyorum serzenişinde. çok haklı bir serzeniş. yanındayım.
yalnız hangi orospu çocuğu yaptı acaba, merak ediyorum. cehape zihniyeti yaptı gibi geliyor bana. camileri yıkıp ahir yaptılar, ahıra da beton döktüler ellam. gılışdarın elinden gelse gezi parkını da yıkıp barok bi sikim bişeyler yapacaktı ama bu millet ona gününü sandıkta gösterdi. koyun dediniz koyduk. büyük oyunu gördük.
cumhurbaşkanım çok yaşa.
10.11.2017 · 43. sıra
556
09.11.2017 04:26