Sık geçen başlıklar

recep tayyip erdoğan'ın beton isyanı 2

ekşi'de gör
sayın cumhurbaşkanımıza katılıyorum serzenişinde. çok haklı bir serzeniş. yanındayım.

yalnız hangi orospu çocuğu yaptı acaba, merak ediyorum. cehape zihniyeti yaptı gibi geliyor bana. camileri yıkıp ahir yaptılar, ahıra da beton döktüler ellam. gılışdarın elinden gelse gezi parkını da yıkıp barok bi sikim bişeyler yapacaktı ama bu millet ona gününü sandıkta gösterdi. koyun dediniz koyduk. büyük oyunu gördük.

cumhurbaşkanım çok yaşa.
asrın liderimizin, "günümüz şehirleri insana huzur vermiyor, beton beton beton. ortada ruh yok, huzur yok." şeklinde yaptığı isyandır.

isyanın görüntüsü.

adam haklı tabi.
chp nereyi boş bulduysa beton döktü.
hatta kılışdar deprem toplanma alanlarını bile sattı, yerine avm/site yaptırdı.
ne yazık ki sayın cumhurbaşkanımız mücadele etmesine rağmen chp'nin bu betonlaşma politikasıyla başedemedi...