Sık geçen başlıklar

rapidshare 2

ekşi'de gör
ne günlerdi modemi masaüstüne almıştım her part bittiğinde modemi kapatıp açardım.birde idm ye verirdim linkleri. peki 30 partı indirip rardan çıkartırken o bir partın crc hatası yok mu? acısı tarif edilmez.