yine toplanmış saygısızlık filan diyen yavşaklar.
bildiğim kadarıyla sizi öpmeye ya da sikmeye kalkmıyorlar, ya da gırtlağınızdan içeri bira dökmeye yiyecek sokmaya çalışmıyorlar.
ee?
"dinimizi siygi gistirin" diyen ikiyüzlü müslüler ne zaman sabah akıllı telefonuna kurduğu ezan uygulamasıyla kalkıp namazını kılar, o zaman ciddiye alırım.
ama daha yolla butonuna basıp emtryi göndermeden, mesaj kutumun "ezanları susturmaya çalışan terörist pezevenk!" benzeri mesajlarla dolacağından o kadar eminim ki.
14.11.2020 · 35. sıra
camiden adidas caldim bol geldi
13.11.2020 10:16 ~ 14:09