birkaç saat içinde, ülkenin yarısını küfürbaz edecek olan davulcudur.
gerçekten aklım almıyor. akıl erdiremiyorum.
dinini hoşgörü dini diye tanıtıp, insanları huzursuz etmek nedir arkadaş?
hastası olan var, çocuğu olan var, işe gidenler var, hamile olanlar var, oruç tutmayan var. var da var yani.
ya pezevenk bir de gavura vurur gibi vuruyor, uyanmamak mümkün değil.
sorsan adet, gelenek, örf diye zırvalarlar. hikaye.
ayda 4-5 kez kapı kapı gezip para topluyorlar. hadi bu yasaklansın.
gönüllülük esas olsun, görelim sokaklarda bir tane davulcu kalıyor mu.
hayır gecenin bir yarısı, herkes uyurken bir müzik açsam; bütün caddeyi inletsem ve inandığım dine göre bana hoşgörü duyacaksınız desem nolur? para cezası yerim.
komşularla da muhtemelen kavga ederiz. ramazan davulcusunun bundan farkı ne?
hayır asıl komik olan şu. ne bir hadiste, ne bir ayette yok böyle bir şey.
araştırdım. ciddi ciddi epey araştırdım. yok arkadaş. dinde de yeri yok.
teknolojiden yoksun yaşanılan çağda bulunmuş bir fikir. evet, o tarihler için mantıklı.
ulan artık teknoloji deryasındayız. hala ne davulu? herkesin akıllı telefonu var.
ya oruç tutanlar zaten davulcuya güvenip mi uyuyor?
istisnasız hepsi alarm kuruyor. ee derdimiz ne amk ya?
2019 yılındayız. ve hala uykudan davul ile uyanıyoruz.
size bir şey diyeyim mi? bizden bi' sikim olmaz.
geleneğinizi ayrı, örfünüzü ayrı sikeyim.
ortamlarda hoşgörü dini dersin. kim bilecek amk.