genel olarak benim için sorun olmayan eylemdir.
bazen kalabalık bir ekiple rakıya gidersin. genelde şirket ekibi olur bu. güzelce herkes rakısını içmiştir. mezeleri yemiştir. kafalar hafiften güzel olmuştur. hesabı isteme vakti gelmiştir. oradan bir kişi çıkar ve daha içmek ister. masaya dönüp bi ufak daha söyleyelim der. aslında başka kimse içmek istememektedir. son anda o rakıyı söyler. rakı nasılsa on kişiye bölünüyor diye rahat rahat söyler. hatta rakı biter bir de bira söyler. işte ben o kişiye ayar olurum. masa ile beraber hareket etmek de bir nezakettir.
11.06.2024 · 15. sıra
sendikali ironman
10.06.2024 00:20