Sık geçen başlıklar

rakı kebapla da balıkla da içilmez 2

ekşi'de gör
gülmekten katıldığım önerme.

edit: rakıya su yerine şalgam koyan arkadaşım var lan benim. boşverin isteyen istediği gibi içer. kategorize meraklısı olmayın.
nefret ediyorum amk böyle marjinal olayım deyip saçmalayanlardan. demlenmek veya benzeri bi kelime kullanınca rakı gurusu mu oldun amk ben böyle seviyorum 2 de buz atıyorum haydariyi de ekmekle yiyorum.
hadi sie.