Sık geçen başlıklar

qr kodlu menü kepazeliği 2

ekşi'de gör
fiyatları sürekli 'güncellemek' içindir.

garibim de temizlik hijyen falan demiş.
sebebi covid değil hiperenflasyon olan kepazelik.

takdir edersiniz ki her fiyat değiştiğinde yeni menü basmak fazlasıyla maliyetli olacaktır.