rusya ile herhangi bir ilişkiden karlı çıkacağımızı sanan net gerizekalıdır.
aktrollerin büyük zafer olarak aktaracağı durumdur.
reyisin her şekilde işine yarar da bizim için biraz makul fiyatlı doğalgaz bile olmayabilir.
düzenleme: war ensemble isimli yazarın ricası üzerine ekleme yapıyorum. görüntü çevirisinin eksik ve yanlışları olduğunu belirtiyor.
rusca orjinali:
https://products.groupdocs.app/…ixier-subtitles.txtturkce cevirisi:
2025 yılına kadar yerli ekipmanların payını yüzde 80'e çıkarmayı planlıyoruz. rus pazarından ayrılanlar sadece kendilerini daha da kötüleştiriyorlar. gerekli miktarda petrol üretimini sağlayabiliriz.rus gazına gelince, mallarımızı kesinlikle uluslararası pazarlara yerleştireceğiz. "sibirya kuvvetleri" ve "türk akımı" gibi projeler etkinliğini doğrulamaktadır. iç pazarda türkiye'yi de aynı şekilde "mavi türkler1 akışı" olarak görüyoruz. "türk akımı" na göre şimdi avrupa'ya 14 milyar metreküp gaz taşınıyor. o kadar büyük bir hacim değil, ama terbiyeli. tam olarak söylemek istediğim şey buydu... "kuzey akım" üzerinden kaybedilen transit hacmini baltık denizi'nden karadeniz'e taşıyabilir ve böylece yakıt ve gazımızı türkiye üzerinden avrupa'ya ulaştırmanın ana yollarını oluşturabiliriz. böylece, ortaklarımız (türkiye) elbette buna ilgi duyuyorsa, türkiye'nin en büyük gaz merkezini kurarak türkiye'nin en büyük gaz merkezini oluşturuyoruz. bunun bir yararı var ve güvenlik seviyesi çok daha yüksek. rus enerji kaynaklarının tedarikinde ulusal para birimlerindeki geçişlere devam edeceğiz, bu örneklerden biri olan gasprom'un gaz tedarikinde bazı oranlarda ulusal para birimine geçiş yaptık