ben gece gündüz çalışan, içki içmeyi seven, her adımıyla çılgınlar gibi vergi ödeyen bir sürtüğüm. fekad görüldüğü gibi pahalılıktan dolayı artık içemiyoruz. şişe boş, sigara da yanmıyor. fake yani, içermiş gibi yapıyorum amk.
e ayık kafa da hiçbir şey çekilmiyor o halde hayyam'dan gelsin!
ey kör!
bu yer, bu gök, bu yıldızlar, boştur boş!
bırak onu bunu da gönlünü hoş tut hoş!
şu durmadan kurulup dağılan evrende
bir nefestir alacağın, o da boştur boş!
napıyoruz? çaya devam…
16.10.2022 · 18. sıra
doruklardan indim galataya
15.10.2022 21:38