Sık geçen başlıklar

profesör maaşının 5 bin 656 lira olması 1

ekşi'de gör
çalıştığım şirkette topoğraflar* 4000 ile 6000 lira arasında maaş alıyorlar. böyleyken bir insan niye kıçını yırtıp profesör olsun ki? hadi oldu diyelim, bu durumda o prefösörden nasıl bir hizmet, bir eğitim bekleyebilirsinki?

tanım: içler acısı bir durumdur.