çalıştığım şirkette topoğraflar* 4000 ile 6000 lira arasında maaş alıyorlar. böyleyken bir insan niye kıçını yırtıp profesör olsun ki? hadi oldu diyelim, bu durumda o prefösörden nasıl bir hizmet, bir eğitim bekleyebilirsinki?
tanım: içler acısı bir durumdur.
28.12.2015 · 45. sıra
derelerde tepelerde kaybolmak istiyorum
27.12.2015 16:13