Sık geçen başlıklar

polisin iyice zıvanadan çıkması 1

ekşi'de gör
polise artistlik yapmışsın diyor. ulan polise neden artistlik yapamasın? niye artistlik yapamıyor? yasak mı? gören de kaskınızı takar mısınız diyen kibar, nahif birine artistlik yapmış sanacak.

polisin bir vatandaşa lan deme hakkı yoktur ama bizim toplumdaki bi polis/asker fetişi olduğu için polis gelip istediğini yapıyor. karakola gidersin siklemez, yollamaya çalışır. ararsın ihbara yarım saat sonra intikal eder. ne anladım ben bu kolluk kuvvetinden? adam da gelmiş diyor ki polise artistlik yapmışsın.

aynen kardeşim polis üstün ve kutsal insan, gelsin saygısızlık yapsın, küfretsin, darp etsin millet de eyvallah çeksin.

bu kafada insanlar oldukça polis beterin beterini yapar tabii.