Sık geçen başlıklar

pokemon sleep'in türkiye'yi ortadoğu'da göstermesi 1

ekşi'de gör
uluslararasi bir firmada calisiyorum.

türkiye apmea (asia pacific/middle east/africa ) bölgesine itelendi.

bir kac sene öncesine kadar europe regiondaydik.

ülkenizin yönetimi her asamaya yansiyor maalesef.

----------------------------------------------------------------

edit: ne farkeder diyene en basit yönünü anlatiyim:

europe hub'dayken her ceyrek veya yilda bir iki defa iste toplantilar olur. almanyaya belcikaya, fransaya gidersin gözün gönlün acilir. is icin schengeni almisken baska ülkeleri gezersin yazin.
yöneticilerin avrupa kültürüne sahip insanlar olur, ona göre yargilar, ona göre davranirlar, bilmeden izinliyken aradi diye senden elli kere özür diler mahcup olur.

apmea hub'ina itelenirsen seni toplantiya hindistana cagirirlar, bir anda herkes hastayim, yanlarim agriyor demeye baslar gitmemek icin. kadinlar hele niye gitsin sirf dert amk. oteldeki tesisat suyuyla dus alan arkadas 3 ay götünden isedi lan... yöneticilerin desen hebele hübele konusmaya baslar bir anda tüm kültür degisir.

dolayisi ile sirketini secen nitelikli insanlar da degisir. sirf dert amk.