Sık geçen başlıklar

piyasada kaliteli çay kalmaması 2

ekşi'de gör
moderatörlerin, "piyasada kaliteli hiçbir besin maddesi kalmaması" şeklinde düzeltmesi gereken başlık.

çay desen çay değil, kaşar desen kaşar değil, sucuk olayına girme bile... boş baklavalar, besin değerleri düşürülmüş yiyecekler, kalitesiz yan ürünler vs cabası. hiçbir şeyin tadı yok, ne kivinin ne muzun. ürünler paketlenebildiği anda satışa çıkıyor.

dünya üzerindeki gdo'lu ürün oranı en yüksek marketlerden, en yüksek fiyatlara, saçma sapan şeyler alıp yiyoruz.

hem her şeyin fiyatı dörde beşe katladı, hem de gramajlar ve kalite o oranda düştü.

peki karşıdaki güruhun olaya yaklaşımı nasıl?;
evet artık, çocuğuma 2 ay evvel alabildiğim çikolatayı alırken düşündüğüm ve hatta alamadığım doğrudur.
ama olsun, yol yabdılar.

evet gerçekten de olsun artık.
(bkz: lanet olsun)
bütün iyi çayları yurt dışına gönderdiklerinden midir nedir bilmiyorum ama artık aldığım çayların hiçbiri keyif vermiyor. ne çay tadı var ne çay kokusu, marketlerdeki bütün markaları denedim, tomurcuk çay falan hepsi aynı..