Sık geçen başlıklar

piyano sesinden rahatsız olan komşu 1

ekşi'de gör
apartmanda komşuya giden her ses rahatsız edicidir. isterse fazıl say komşum olsun.

fakat bu gibi aktiviteleri yapmak isteyenler mecburen ses çıkaracaklar, komşuların da iyi niyet ve anlayış ölçüsünde bunu tolere etmeleri gerekir. sonuçta bunu çalmak isteyen herkes müstakil ev tutamıyor.

benim komşum mesela elektro-gitar çalıyor. nasıl çaldığından bağımsız, ki kendini geliştirdi baya, gündüz saatlerinde 1-2 saat çalışıyor. pek şikayetçi değilim. ama daha da uzmanlaşmak istiyorsa kulaklığıyla çalışsın, öyle bir imkanı olmayan bir alet çalıyorsa da gitsin stüdyo tutsun bir zahmet.