Sık geçen başlıklar

peynir ekmek yeriz yine de erdoğan'a sahip çıkarız 1

ekşi'de gör
peynir ekmek yediği günlere atıf yapıp "biz böyle günler gördük, o yüzden akp" demiyorlar mıydı ben mi yanlış hatırlıyorum? diye sormak istediğim. eleştirdikleri günlere geri dönüyorlar ama düşünce aynı. ilginç.