milletin niye boklamak için yarıştığını anlayamadığım araba.
yani bir fransız arabası gerçekten çok güzel olup çok güzel hissettirmiş olamaz mı?
her şey bir yana, adam çalışmış emek sarf etmiş kazanmış ve o finansmanı sağlayabilmiş, balkabağına binse ferrari hissiyatı alır, siz alın teri nedir bilir misiniz?
bizim bu sosyal medya çok kötü ya her şeyin bu kadar çabuk boklanmaya çalışılması falan... sorunlusunuz aq.
20.06.2021 · 5. sıra
nickbulmakzorbiris
19.06.2021 09:18