insanlığımız için yapmamız gereken davranış...
sadece bizler yaşamıyoruz bu dünyada... her yere beton binalar dikerek canlıların yaşam alanlarını daraltıyoruz ve balkona bi parça ekmek bile koymuyoruz. bencil değil miyiz arkadaşlar?
02.10.2015 · 34. sıra
bamsibeyrek46
01.10.2015 12:37