peçeyi çıkarması ile ilgili hiçbir şey söylenmemiş, yalnızca maske takması gerektiği söylenilmiş ki bunun da kılık kıyafetiyle hiçbir ilgisi yok. biz takıyorsak onlar da takacak tabii ki de.
tweetin altında da her zamanki gibi mağdur ayağına yatan insanları görmek şaşırtmadı. her olayda ağlamalarından sıkıldım doğrusu. bu güruh, diğer insanlar bir şey yapmasa bile kendi kendilerini zaten ayrıştırıyorlar. kendilerini ayrı tutan hep yine onlar aslında. sonra da topluma karışamamakla ya da kabullenilmemekle suçluyorlar insanları.
01.02.2021 · 9. sıra
sivilceli ergen
31.01.2021 16:59 ~ 17:02