Sık geçen başlıklar

patlayan fişek fabrikasında isg uzm. tutuklanması 2

ekşi'de gör
isg uzmanının varoluş sebebi zaten budur. iş yerinde olan bir kazada patrona hesap sorulamayacağı için birinin başının yanması gerekiyor. bu yanacak kişide isg uzmanıdır.
iş güvenliği uzmanı a.b. sanki olayın sorumlusu gibi çoktan gözaltına alınıp tutuklanmış bile. ilgili savcı ve hakim 6331 sayılı kanunu açsın okusun; işletmelerde iş sağlığı ve güvenliği tedbirlerinin alınmasından "işveren sorumludur". daha işveren ifade bile vermemiş deniliyor. işin ciddiyetine bakar mısınız?

adamın sahibi olduğu fabrikada deprem etkisi yapan bir patlama oluyor, insanlar ölüyor ama daha ifadesi bile alınmamış.. bu nasıl bir hukuk sistemidir, nasıl bir adalettir acaba? bu kişinin dokunulmazlığı mı var?