Sık geçen başlıklar

pandemi bitince yapılacak ufak şımarıklıklar 3

ekşi'de gör
herkes sağı solu yalama fantezisi kuruyormuş yalnız, çok feci. demek pandemiden önce millet tuttuğunu yalıyormuş hep de bizim haberimiz yokmuş. gözümün önünde sabah üniformasını giydikten sonra kat kat dolaşıp kapı tutamaklarını yalayan avm güvenlikleri, kasayı kapatınca raflardaki cips paketlerini bulgur poşetlerini emikleyerek parti yapan kasiyerler, toplantı bitip herkes çıkınca projeksiyon cihazının kumandasına dil atarak kendinden geçen mesai arkadaşları belirdi. boşuna değilmiş bir akşam geç saat ofis yazıcısının başında genel müdürü görmüştüm, eğilmiş bi şeyler yapıyordu da beni görünce ay kağıt sıkışmış da falan diye geveleyip acayip paniklemişti. demek lıp lıp printer kartuşunu dillerken yakalamışım adamı ha? ondanmış paniği... inanamıyorum... koskoca genel müdür! hem de takım elbiseyle!!!

pandemi bitip herkes normal hayatına dönünce ben tam tersi okb okb adrian monk gibi yaşıycam artık sizin yüzünüzden.