amerika'ya mal satıyorsun ve amerika'ya bu işten sakal bırakmıyorsun...
kusura bakma dostum en büyük hatan bu
ne siyasete atılma isteğin ne aç gözlüğün, seni bitiren amerika'ya haracini vermemek oldu..
sen kimsin ki kolombiya gibi amerika'nın hakir gordugu bir ülkeden dünyanın en zenginleri arasına giriyorsun.
kuracaktin amerika'da bankalarını verecektin siyasi burokratlara rüşvetlerini banka üzerinden aklayacaktın paralarını, atacaktın sakallarını, kesmeyecektin musluklarını bak bakalım kolombiya ic islerine karışıp seninle uğraşıyorlar mı?
devletler en büyük mafyadır.
bunu unutmak da senin sonun oldu maalesef pablo.
10.09.2018 · 46. sıra
gravatli okuz
09.09.2018 02:32 ~ 10:10