Sık geçen başlıklar

pınar'la büyüdüm diyen 1.57'lik şarkıcı 1

ekşi'de gör
büyümeseymiş ne olacakmış, hobbit kontenjanından mı sahne alacakmış merak ettiğim.

yahu el insaf, bir marka çocukların sütle büyümesi konseptini topuklar üzerinde 1.65'i anca gören kadın şarkıcıyla mı takdim eder?