Sık geçen başlıklar

oyumu boşa atıyorum çünkü 3

ekşi'de gör
ben aktrolüm ve böyle yaparak muhalif ve kararsız seçmene, sandığa gitmesinin ve seçimin herhangi birşeyi değiştirmeyeceği mesajını vermeye çalışıyorum.
maldır şudur budur diyerek hakaret etmeyeceğim. fakat türkiye gibi gitgide sıradan bir ortadoğu ülkesine dönüşen bir memlekette sivil itaatsizliğin pek bir fayda sağlamayacağını görmelerini dilerim. baştaki partiden memnun değilseniz sandığa gidip oy kullanmalısınız. kullanmazsanız ya da boş oy atarsanız da düzenden şikayet etme noktasında pek de bir hakkınız yok sanıyorum. çünkü siz aslında bir şey yapmadınız.