ötv kaldırılamaz!
arkadaşlar ne çabuk unuttunuz? ötv neden konulmuştu?
1999 gölcük depreminde ülkemiz büyük bir yara aldı. pek çok insanımız hayatını kaybederken, pek çok insanımız da evini barkını kaybetti, sokaklarda kaldı. bu şartlar altında vatandaşlarımız toplu bir bilinç ve özveri ile ötv'yi kabul etti.
ötv'nin amacı, depremzedelerin yaralarını sarmak, evlerini-iş yerlerini kaybedenlerin hayatlarını yeniden kurmalarını sağlamak ve ileride tekrar bir deprem olursa aynı vaziyete düşmemizi engelleyecek tedbirlerin alınması için kaynak oluşturmaktı. bazı mal/hizmetlerin bedeli bu yeni vergi ile 2 katına çıkarken, kimse itiraz etmedi çünkü depremde babasını kaybeden bebelere yardım için veriyorduk bu vergiyi.
şimdi, ötv kaldırılsın da depremzedeler mağdur mu olsun?
edit: pardon, depremzedeler için olan öiv'ymiş. ötv'yi niye veriyorduk lan biz?
08.08.2018 · 48. sıra
psycho dad
07.08.2018 14:07 ~ 17:32