millette ne göt var lan dedirten başlık..
uydurup uydurup yazmışlar, bir de ahkam kesmişler aq..
hangi yurtdışında, hangi firmalar 100bin'den sonra kullanmayın diyorlar lan :))) ashley graham'da böyle göt, böyle sallama yok aga. bravo valla.
1990'larda arge'si tamamlanan, 2000'lerin başından beri sürekli üretilen tek-çift kavramalı otomatikler için hala arge giderinden, bakım masrafından bahsedenlere ne demeli peki? olm donanımhaber okuyup gelip sallıyorsunuz eyvallah da, topic başlığının tarihine de bi bakın bari la.
cehalet ne hoş, ne şukela.
27.10.2017 · 42. sıra
vicilantist
26.10.2017 14:47