başlığa tıkladıktan sonra direk içimden dedim "kesin sie açmıştır bunu" diye. nasıl da biliyorum.
(bkz: don't feed the troll'ün bir türlü anlaşılmaması)
26.05.2016 · 27. sıra
lordwb
21:00 ~ 21:01