temaslı sağlık personelinin işe gidip geldiğini bilmeyen insanların tepkisini izledik.
diğer insanlar pozitif birinin isim vermesiyle iki hafta karantina alırken biz köle gibi işe gidip geliyoruz. hak etmediğimiz kadar az maaşımızla da taksiye binemediğimiz için özür dileriz ama siz yine sağlık bakanlığına da sorun bakalım pozitif hastanın eve nakli için ne yapıyorlarmış?
08.11.2020 · 22. sıra
atanamayan eczaci
07.11.2020 12:48