Sık geçen başlıklar

otobüste cep telefonunun yasak olduğu dönem 1

ekşi'de gör
özellikle belediye otobüslerinde bir dönem yaşlılar telefonla konuşmayıp sadece elinde tutan birisini görse bile sen bizi öldürmek mi istiyorsun, telefondan otobüsün frenleri tutmaz vs diye olay çıkarırdı.

o dönemin telefonları alo deyip, sms atmaktan başka bir işe yaramayan takozlardı. günümüz telefonlarının ise yapamadığı özellik yok.