Sık geçen başlıklar

otobüs duraklarına köpek maması boca edilmesi 1

ekşi'de gör
durakta otobüs bekleyen adama siktir 3 metre ilerde bekle diyorlar.

abi hayvan sever olmak bu değil. bak sen hayvansever de değilsin. net söyleyeyim.

ben hayvan sevmiyorum. sevmem. ama bir köpeğim (eşim çok seviyor diye aldım.) bir de kedim( kızım sokakta buldu ölmesin diye aldık) var.

senin neyin var?

sokaktaki hayvana mama atıp vicdan mastürbasyonu yapıyorsun.

atma demiyorum. hobi olarak yine at. ama belediye tarafından gösterilen yerlerde yapın beslemenizi. sana yakın ve rahat bulduğun yerde değil.