bir ankaragüçlü olarak "her sene bir alt kümeye, en sonunda da yallah amatöre" dediğim çakma proje takımı.
100 yıllık kulübü istediği gibi avucuna alıp at oynatamayınca, tamamen kıskançlık, rant ve inat uğruna kurulan bi kulüp bunlar.
kulüp bile değil.
sülük gibi ankara'nın, ankaralının parasını yıllarca emdiler. ankara halkı ankaragücü taraftarına "ıyy kavgacı, ıyy holigan" diyeceğine bu takımın hesabını sorsun. hepinizin otopark, harfiyat, vergi harcamalarınız buraya gitti.
ankaragücü 5 senedir işte bu adaletsizliğe başkaldırdı. sonuç olarak bu proje takımı amatöre giderken ankaragücü kızılay'da 40 bin kişiyle meşale yakıp şampiyonluk kutladı.
son olarak;
"osmanlıspor yok olsun. yazıklar olsun.."
15.05.2018 · 23. sıra
doctorshultz
14.05.2018 08:57 ~ 09:01